26 Kasım 2014 Çarşamba

LSD (EN GÜÇLÜ HALİSÜLOJEN)


en güçlü halisülojen


Lizerjik asit dietilamidi kısaca LSD ya da LSD-25, halk arasında asit olarak bilinir, yarısentetik psychedelic bir halüsinojendir ve değişen düşünce süreci, açık ve kapalı göz halüsinasyonları, birleşik duyum, değişen zaman algısı ve ruhani deneyimler gibi psychedelic etkileri ve 1960'ların karşı kültüründeki yeri sebebiyle çok yaygın olarak bilinir.  Tıp dünyasına göre bağımlılık yapmaz(Ama yinede denemenizi tavsiye etmem )

Dünya üzerinde, en güçlü halüsinasyon gördüren madde olarak kabul edilmektedir. Halüsinasyon gördüren mantarlardan 100 kat(magic mushroom), Meskalin'den 4000 kat daha güçlüdür. Aşağıda bir kişi tarafından resmedilmiş halini bulabilirsiniz. İlginç bir çizim olduğu için paylaşma gereği duyduk.



Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 45 dakika sonra
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 1 Saat 45 Dakika sonra
Lsd etkileri
 LSD yi aldıktan2 Saat 30 Dakika sonra: “Renkli boyalar almak iyi bir fikirdi galiba”
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 3 Saat 30 Dakika: “Gözlerimi çizmedim. Çizmemi ister misin? Ama canım çizmek istemiyor.”
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 4 Saat 45 Dakika ( Ortam ışığı loşlaştırılıyor, yani nispeten karanlık bir ortamda yansımasını görüyor) : “Genelde gözleri en son çizerim. Çünkü ben resim çizerken gözlerin bana bakmasını istemem. Şimdi hiç çizmek istemedim, çünkü bana bakmasını hiç istemiyorum.”
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 6 Saat Sonra :“Siyah boyam nerede?”
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 6 Saat 45 Dakika Sonra
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 8 Saat Sonra
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 9 Saat Sonra: “Bir önceki resmimde aslında kafamın içindekileri çizmek istiyordum, ama birden bire herşey kafamın dışına çıktı!”
Lsd etkileri
LSD yi aldıktan 10 Saat Sonra : “Etkisi geçiyor..”
Lsd etkileri

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1. Argo kullanmayalım.
2. Belirteceğimiz görüşlerde lütfen kaynak ve belge sunalım
3. Herhangi bir ideolojik veya karalıyıcı yorumdan uzak duralım
NOT: Konumuz merak yazarları olarak
yorumunuz bizim için son derece önemlidir.
Lütfen "beni bilgilendir" seçeneği ile
bu konu hakkında takipte kalın.